NOTIS TERKINI

PERHATIAN : Sila follow Page FB DrChef Sibu untuk mendaftar.
Jika berminat sila hubungi DrChef 013 817 4166

Wednesday, January 15, 2014

Kelas Demo Crispy Seed

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Mungkin ada yang tidak pernah mendengar tentang crispy seed. Ia agak baru di Sarawak terutama sekali Sibu hehe.. Crispy seed ini saya yang beri nama. Ada yang menyebutnya Almond Caramel dan macam-macam lagi nama glamour.

Saya beri nama Crispy seed sebab ia sangat ranggup dan versi yang saya akan ajar mengguna biji kauci .. sebab tulah saya beri namanya crispy seed.

Cara nak buat memang mudah tapi kalau tak betul cara memang tak menjadi. Untuk kali ini saya anjur kelass yang PERCUMA sebab saya hanya buat demo sahaja. Lain kali saya akan buat hands on dan peserta perlu membeli bahan untuk hands on atau amali.

Beginilah rupanya crispy seed yang akan anda pelajari nanti :




MAKLUMAT KELAS;

TARIKH ; 18 JANUARI 2014

MASA ; 2.30 - 3.30 PETANG

TEMPAT ; TKT 1, SHOPLOT 26,LORONG SATRIA 2B, TAMAN DESA SATRIA, BT 7 1/2,    
JALAN OYA, SIBU

TEL ; 013 8174166

NOTE;
PASTIKAN ANDA DATANG TEPAT PADA MASA SEBAB KELAS AKAN DIMULA TEPAT PADA MASA YANG DITETAPKAN.

No comments:

Post a Comment