NOTIS TERKINI

PERHATIAN : Sila follow Page FB DrChef Sibu untuk mendaftar.
Jika berminat sila hubungi DrChef 013 817 4166

Thursday, April 18, 2013

PEMBUKA KATA DARI ADMIN

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Alhamdulillah dan bersyukur kerana saya telah dapat membantu wanita-wanita diluar sana yang ingin meningkatkan kemahiran diri khususnya dalam bidang masakan. Kawasan sekitar Sibu ini agak sukar untuk mencari kelas-kelas Baking And Cooking. Saya berharap usaha saya ini dapat memberi pilihan kepada anda di luar sana yang ingin mempelajari perkara-perkara berkaitan Baking And Cooking.

Untuk permulaan, info tentang kelas yang kita akan adakan akan di maklum melalui facebook ; Untuk mempastikan anda tidak ketinggalan dengan kelas yang kami adakan sila add kami ishahbakery.blogspot Fan page atau asma sharkawi.

Selain dari itu, kami juga membuka peluang kepada pembaca di luar sana yang mahir dalam masakan atau membuat kuih samada kuih moden atau kuih tradisional untuk menghubungi kami. Jika bersesuaian, kami akan mempelawa anda untuk menjadi tenaga pengajar kami.

Seiapa yang berminat boleh hubungi admin di 013-817 4166

Saya berharap selepas mengikuti kelas ini nanti, anda boleh mendapat pendapatan tambahan dengan mengambil tempahan atau menjual produk-produk yang telah diajar.

kami sentias ingin memperbaiki kualiti kelas yang kami tawarkan. untuk itu maklumbalas dari pelajar amat-amat kami alukan,
TERIMA KASIH,,


No comments:

Post a Comment