NOTIS TERKINI

PERHATIAN : Sila follow Page FB DrChef Sibu untuk mendaftar.
Jika berminat sila hubungi DrChef 013 817 4166

Monday, April 7, 2014

KELAS ROTI SIBU

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
saya telah menerima banyak pertanyaan dan permintaan untuk kelas roti. Setelah menimbang banyak perkara dan kesesuaian modul, saya bercadang hendak mengadakan kelas roti kepada 2 bahagian.

Dengan membahagikan kelas kepada 2 bahagian, saya dapat mengurang kos yuran. Dengan bayaran yuran yang agak rendah jika dibandingkan dengan kelas-kelas yang banyak ditawarkan, diharap dapat membantu teman-teman yang inigin belajar membuat roti sendiri

Kelas 1: ( RM80)
1. Belajar membuat inti kacang, inti coklat , inti kaya dan buttermilk
2. Membuat bun berinti
3. Roti cheese
4. Roti aising
5. Roti chicken floss
6. Roti boy
7. Bun coklat

Kelas 2 : ( RM80)
1. Roti sosej
2. Roti sosej bunga
3. mini pizza
4. cinnamon rolled
5. Garlic Rolled
6. Kacang hitam rolled

ini adalah perancangan modul yang akan diajar. Masih boleh confirm lagi. Sesiapa yang berminat boleh beri feedback , supaya modul lebih padah dan menarik. Boleh tinggalkan pesan atau whatsapp saya di 0138174166.

Cadangan dan maklumbalas anda sangat saya hargai....


No comments:

Post a Comment