NOTIS TERKINI

PERHATIAN : Sila follow Page FB DrChef Sibu untuk mendaftar.
Jika berminat sila hubungi DrChef 013 817 4166

Monday, June 11, 2018

Rebranding Baking & Cooking Class

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Beberapa tahun ini saya tidak update di blog ini. Ini bukan bermkna kelas baking dan cooking tidak diadakan lagi

Saya masih aktif membuat kelas- kelas baking dan cooking, malah telah bekerjasama dengan chef dan pakar memasak dari semenanjung dan juga borneo sendiri dengan tujuan untuk memberi impak yang lagi besar kepada penduduk di Borneo khasnya di Sarawak.

Alhamdulillah sekarang saya sudah mengguna jenama DrChef





Boleh ikuti perkembangan saya di Page FB DrChef Sibu.



Selama dua tahun kebelakangan ini saya telah mengadakan Mobile Baking & Cooking Class, yang saya kenali DrChef Mobile Baking Class.

Antara kelas yang mendapat sambutan tahun 2017 dan 2018 :
Kelas Kek Deco Basic RM60
Kelas Roti dan Bun RM100
Kelas Kek Viral Deco Fresh Cream RM160

Semua kelas ini adalah hands on dan setiap peserta akan membawa balik hasil kerja mereka.

Ramai diantara peserta ini telah mendapat manfaat dari kelas ini dan ada yang telah mendapat pendapatan tambahan.

Nanti DrChef akan share gambar-gambar dan kelas yang pernah diadakan sepanjang 2017 dan 2018.

Ada satu lagi berita baik , DrChef juga tawarkan program DrChef Teacher bagi peserta yang ingin menyertai DrChef untuk berkongsi ilmu dengan penduduk setempat.

Anda akan diberi latihan dengan kos yang minima sehingga anda benar-benar boleh mengajar seperti DrChef.
Jika ada yang berminat bolehlah hubungi DrChef.

Impossible To Possible

#drchefsibu
#drchefteacher
#drchefbaking&Pastry

No comments:

Post a Comment